Wednesday 16 March 2011

Memories.

Today im not gonna talk much. errr i mean, write much. -__-
Let the pictures do the writing.


eheh. ya. me and my family mase kat atas bukit ape ntah. lupa da.
sgt sejuk sebab tu pkai topi bulu bulu




ok. time ni adik aku comel weh. aku konon konon macam nk makan ais tu.
abang aku pulak. errrr. mls a ckp pasal dia. hahahahaha. -___-
(adik yg kecik time ni dalam perut lagi)



Family aku with Uncle Raja, Abg Zaidi, and Kak Ayu.
Wonder what they are up to now. (lama tak jumpe mereka)




Sangat Cantik??? i know right. Real gila. 
Kat malaysia mana nk cari garden gini rupa ek??? 
(bole guling guling macam cerita hindustan)



Dalam ketapi atas jalan tu at christchurch.
ape jela aku, pkai baju oren dgn skarf GREEN???? 
memang matching la sangat. (kenapa la mak aku biarkan jek??)



My dad. dengan muka bangga nye selepas rabbit hunting.
(rasa arnab tu mcm ayam. serius! tak tipu)



School activity. pegi tangkap menatang ape entah. aku lupa la.
With one of my bff (nama dia Sharmaine) while wearing hot pants. WOWWW!! hahahaha -___-
abang aku tu??? eerrrrr. malas nak cerita.



sooooooooooo many memories. i wish i could share more pictures, tapi malas la.
this is just parts of the memories. there's more but i'll just keep that to myself.
bila tengok balik semua gambar ni aku hanya mampu senyum je.
i miss my friends. mana la agak nya diorang semua. tak jumpa jumpa lagi sampai sekarang.
Hopefully they are doing well.


............till next time...........






No comments:

Post a Comment